تاریخ امروز:۱۴۰۳-۰۲-۱۳
تعطیلات بدون فرزندان

تعطیلات بدون فرزندان، تجربه‌ای متفاوت برای بهبود رابطه عاطفی

• کودکان شیرینی زندگی هستند و زندگی زناشویی را قوی و پایدار می کنند. در مورد نقش مثبت آن در زندگی هیچ سوالی مطرح نیست. اما وقتی صحبت از صمیمیت و رابطه عمیق بین زن و شوهر می شود ، باید پذیرفت که فرزندان گاهی از شکل گیری چنین رابطه ای جلوگیری می کنند. اما راه حل چیست و چطور می تواند تعادل بین رابطه با همسر و رابطه با فرزندان برقرار باشد؟ با خواندن تجربه سفر یک روزه رونی کوئینگ با همسرش بدون فرزندانشان می توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید. در این مقاله ، شما تجربه آنها را به زبان خود خواهید خواند. تجربه ای که باعث ایجاد احساس جدید و بهبود رابطه عاطفی با همسرش شد. با ما بمان.

ماه گذشته با همسرم به مسافرت رفتم. بدون حضور بچه ها. دوازده سال پس از ازدواج ، قرار بود دو شبانه روز سه شب را بگذرانیم ، جایی در خارج از شهر ، در حومه کارولینای جنوبی. قرار بود ما برای جشن تولدم برنامه خاصی داشته باشیم ، اما به غیر از این مدتها بود که به عنوان زوج وقت با هم نمی گذراندیم. به همین دلیل هر دو از این سفر استقبال کردیم. وقتی به پدر و مادرم گفتم که ما می خواهیم بدون بچه با دو نفر سفر کنیم ، تفریح ​​کنیم و جاهای مختلف را ببینیم ، تحت تأثیر قرار گرفتند. فرزندان ما دوقلوهای 8 ساله هستند که عجیب است ، ما برای چند روز از آنها مراقبت می کنیم. هتل را رزرو کردیم. ما کتاب های مورد علاقه خود را بسته بندی می کنیم و راهی سفر می شویم. ما فقط می خواستیم غذا بخوریم ، کتاب بخوانیم ، تفریح ​​کنیم و استراحت کنیم و چند روزی با هم استراحت کنیم.

تردید دربارهٔ تجربهٔ جدید

من از این سفر چنان هیجان زده شدم که نمی توانم آن را با کلمات توصیف کنم. اما یکی از دوستان به من چیزی گفت که باعث شد کمی فکر کنم. دوستم به من گفت: “اگر این فرصت را از دست بدهی و بعد از چند سال من قصد دارم مدتی با همسرم تنها باشم ، واقعاً نمی دانم در مورد چه چیزی با او صحبت کنم.” بعد از گوش دادن به آن ، با خودم گفتم: حالا بعد از گذشت این همه سال از تولد فرزندانمان ، وقتی با هم هستیم و هیچ کس دیگری حضور ندارد ، باید درباره چه چیزی صحبت کنیم؟

البته این بدان معنا نیست که ما به طور عادی صحبت نمی کنیم. اما صحبت های ما بیشتر در مورد روابط ما با فرزندان ، آینده و مسئولیت های ماست. دوقلوها لذت فوق العاده ای را به زندگی ما وارد کرده اند. اما آنها رابطه ما را برای همیشه تغییر داده اند. نیازهای شما همیشه برای تصمیم گیری در اولویت است: از برنامه های اوقات فراغت ما گرفته تا غذایی که می خوریم و سرگرمی های دیگر. همه چیز عمدتا به آنها و علایق آنها بستگی دارد. داشتم فکر می کردم که من و همسرم بدون بچه های اطراف خود باید چه کار کنیم؟ اگر آنها نبودند هنوز کار می کردیم؟

بهبود رابطه با تجربهٔ دوبارهٔ احساسات اوایل دوران آشنایی

یک روز داشتم با دانیل روبین ، مشاور ازدواج و رابطه صحبت می کردم. او به من گفت: “ورود بچه ها زندگی زوجین را تثبیت می کند ؛ آنها می توانند برای بلند مدت برنامه ریزی کنند و هر روز کاری برای انجام دادن داشته باشند.اما از طرف دیگر می تواند باعث کاهش صمیمیت بین زوجین شود. در زندگی روزمره ، همراه با فرزندان ، زن و شوهر دیگر نمی توانند حضور عمیق دیگری را احساس کنند. یا در اوایل رابطه خود حالت های خود به خودی را تجربه کنید. البته با راه حل های مناسب ، چنین تعاملات حتی در حضور کودکان نیز امکان پذیر است. اما فراتر از آن ، این مزیت برای زوجین خواهد بود که هر چند وقت یکبار بتوانند از بچه ها دور شوند و فقط به روابط بین آنها بپردازند. با این کار ، آنها می توانند برخی از احساسات اولیه دوست یابی را دوباره تجربه کنند و انرژی بیشتری برای زندگی به دست آورند. “مثل اینکه دکمه ای برای شروع مجدد رابطه داشته باشید.”

راستش را بخواهید ، وقتی شنیدم خانم روبین صحبت می کند ، با خودم فکر کردم نفس من از جای گرم بالا می رود. اما طولی نکشید که نظر من کاملاً تغییر کرد. وقتی من و همسرم وارد فرودگاه شدیم و می خواستیم دو نفره به کارولینای جنوبی پرواز کنیم ، شادی وصف ناپذیری را احساس کردیم. اینجا بود که به معنای گفته های او پی بردم.

احساس ناشی از تجربه‌های جدید و تأثیر آن بر شناخت بهتر یکدیگر

دانیل روبین در اظهارنظرهای خود نکات دیگری را بیان کرد که اکنون فکر می کنم واقعاً درست است: “وقتی می خواهید بعد از مدتها از بچه ها جدا شوید و اوقات خود را به تنهایی برای خود بگذرانید ، کمی تردید کنید و نمی دانید که آیا درست رفتار می کنید چنین احساسی کاملاً منطقی و طبیعی است. وقتی مدتی از زندگی روزمره و مشکلات آن دور هستید و می خواهید با شریک زندگی خود تنها باشید ، ممکن است احساس خجالت کنید و ندانید که چطور باید با او ارتباط برقرار کند. تجربه ای کاملاً جدید. و هیچ شباهتی به زندگی روزمره ندارد. این وضعیت برای شما ناآشنا خواهد بود. “این کاملا طبیعی است.”

“اما مسئله این است که تجربه این احساسات لزوما چیز بدی نیست.” شما می توانید از این تنهایی به عنوان فرصتی برای شناخت بهتر یکدیگر و بهبود رابطه استفاده کنید و از زوایای جدید به شخصیت یکدیگر نگاه کنید. “

تجربهٔ دیدن درخت بلوط جزیرهٔ جانز

من و همسرم عادت داشتیم به گشت و گذار در شهر بپردازیم و مدت ها با هم صحبت کنیم. گاهی در مورد کودکان ، گاهی در مورد چیزهای دیگر. کم کم از زندگی روزمره زندگی با کودکان خارج می شویم. یک روز بعد از ظهر تصمیم گرفتیم برای دیدن درخت بلوط معروف شهر به جزیره جانز برویم. قدمت این درخت بین 400 تا 500 سال تخمین زده شده و شاخه های آن 30 متر مساحت دارد.

درخت بلوط فرشته

باران زیادی می بارید و من و همسرم غرق در دیدن این معجزه طبیعی بودیم. برای من جالب بود. تقریباً نیمی از زندگی خود را با هم گذرانده بودیم و هنوز از تجربه های جدید با هم لذت می بردیم.

من بسیار خوشحال شدم که دوری از کودکان باعث خجالت ، نگرانی و ناراحتی ما نمی شود. راستش ، بازگشت به صمیمیت گذشته و بهبود رابطه برای ما از آنچه فکر می کردم آسان تر بود. قبل از تولد بچه ها ، زمان بی نهایت برای کنار هم بودن داشتیم. اما اکنون تنها چند روز فرصت را از دست داده بودند.به همین دلیل ، ما بیشتر در مورد او یاد گرفتیم. حالا که از شلوغی زندگی روزمره دور بودیم ، بحثی نکردیم. ما فقط تجربه هایی عمیق تر از روابط بین خود احساس می کنیم. یک تجربه از دست رفته در مشکلات زندگی روزمره.

روز سوم و آخر سفر ما بود. دوران سرگرمی ، صرف غذا در رستوران ها و یک زندگی راحت و بی برنامه به پایان رسیده بود. دلمان برای دوقلوها تنگ شده است. وقت رفتن به خانه بود. وقتی به سمت فرودگاه می رفتیم ، فکر کردم ، ما می توانیم این رابطه عمیق و صمیمی را در خانه حفظ کنیم. بدون آمدن به هتلی مجلل یا مواردی از این دست. فکر کردن در مورد این موضوع من را کمی نگران کرد. زیرا واقع بینانه ، سالها طول کشید تا دوباره از این فرصت استفاده کنم.

شکل‌دادن رابطه‌ای عمیق و صمیمی در گیرودار زندگی روزمره

در این صورت ، من دوباره با دانیل روبین صحبت کردم و از او در مورد چگونگی بهبود رابطه س askedال کردم. وی پاسخ داد ، “اگر چند روز نمی توانید سفر کنید ، می توانید هر از چندگاهی در نزدیکی خانه خود در شهر خود برنامه ریزی کنید. این برنامه همچنین تأثیر زیادی در سفر خواهد داشت. به عنوان مثال ، هر ماه یک بار و بدون شام برای صرف شام بیرون بروید و سپس با دو نفر گشت بزنید. بخشی از این تأثیر دوری از کودکان است. اما مهمتر از همه ، آنها وقت خود را با هم چطور می گذرانند. “نمایشی را انتخاب کنید که به هر دوی شما علاقه مند باشد.”

“شما نباید انتظار داشته باشید که زمانی را به تنهایی تجربه کنید و در زندگی روزمره با هم وقت بگذرانید.” اما شما می توانید از انرژی مثبت خود برای بهبود زندگی استفاده کنید.